Annonce
Annonce

Så skete det: Stjerne skriver under med Tottenham

27.06.2026 Kl. 11:38

Tottenham er godt i gang med sommerens transfervindue, hvor de nu har lukket en aftale med en stjernespiller.

Klubben fra det nordlige London har således sikret fremtiden for målmand Antonín Kinský.

Ifølge transferjournalisten Fabrizio Romano har den 22-årige tjekke skrevet under på en ny femårig kontrakt, som samtidig indeholder en option, der kan forlænge aftalen frem til sommeren 2032.

Den nye aftale kommer på et tidspunkt, hvor Spurs er ved at ombygge truppen. Roberto De Zerbi ventes at gøre Kinský til førstevalg mellem stængerne, efter at Guglielmo Vicario er på vej væk fra klubben.

Samtidig har The Lilywhites fået et markant økonomisk løft.

Der er ingen tvivl længere: Yan Diomandé er den perfekte løsning i Liverpool

Tottenham får kapitalindsprøjtning

Ifølge Sky Sports har Lewis-familien skudt yderligere 870 millioner kroner ind i klubben, hvilket bringer de samlede investeringer siden udgangen af 2025 op på omkring 1,74 milliarder kroner.

De ekstra midler kan blive afgørende i jagten på Newcastle-profilen Sandro Tonali.

Romano oplyser, at Tottenham fortsat er den eneste klub, som aktivt forhandler med Newcastle om den italienske landsholdsspiller. Et bud på omkring 700 millioner kroner er allerede blevet afvist, da Newcastle angiveligt kræver tættere på 860 millioner.

De Zerbi ønsker samtidig at forstærke midtbanen, hvor både Lucas Bergvall og Yves Bissouma leder efter nye klubber.

Nu er det kommet frem, at FC Midtjylland har bekræftet en ny transfer. Det sker kort efter de vilde rygter om Rasmus Nissen Kristensen. Læs mere.

Andoni Iraola slår til: Henter to markante profiler til Liverpool

Seneste nyt

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce