FC Midtjylland bekræfter ny transfer
FC Midtjylland er allerede i fuld gang på transfermarkedet, hvor en dansk landsholdsspiller er på vej til at vende hjem.
I samme tid er en ny transfer bekræftet.
FCM meddeler på sin hjemmeside lørdag, at forsvarsspilleren Gustav Bjerge er blevet solgt til Esbjerg fB.
Den vestjyske 1. divisionsklub henter danskeren, der i seneste sæson var udlånt til Hobro IK, på en fireårig kontrakt.
Der er ingen tvivl længere: Yan Diomandé er den perfekte løsning i Liverpool
FC Midtjylland sender talent videre
Jacob Larsen, der er fodbolddirektør i klubben fra Herning og Ikast, forholder sig til salget.
– Gustav har taget turen fra en af vores samarbejdsklubber i regionen og op til vores U19-hold. Sidste sæson tog han så skridtet videre ud i seniorfodbolden, og dét at han nu kan tage det næste skridt i sin karriere og fortsætte i Esbjerg, glæder vi os over som klub.
– Det er en fantastisk rejse at få lov til at følge. Vi ønsker at uddanne unge dygtige fodboldspillere, så når der opstår en mulighed for, at spillerne kan fortsætte deres udvikling i en klub, som også kan se deres store potentiale, bliver vi selvfølgelig stolte, understreger fodboldbossen således.
Der fremgår ingen detaljer om, hvor meget EfB betaler for den unge knøs.
Nu er det kommet frem, at en Neymar-transfer er gået i vasken midt under VM-slutrunden. Læs mere.
Dommeren sov i timen: Premier League-stjerne overtrådte streng FIFA-regel i gyserkamp


















