Bekræfter transfernyt om Chido Obi
Chido Obi kan være på vej til at forlade Manchester United for at tage det næste skridt i sin udvikling.
Ifølge transferjournalisten Pete O’Rourke er den engelske storklub, der sikrede sig en tredjeplads og adgang til Champions League i næste sæson, i dialog med FC Köln om en lejeaftale for den danske angriber.
I skrivende stund er det endnu uklart, hvor langt forhandlingerne er.
Et midlertidigt klubskifte virker som en oplagt løsning for den 18-årige dansker.
Der er ingen tvivl længere: Yan Diomandé er den perfekte løsning i Liverpool
Nyt kapitel venter for Chido Obi
Vejen til fast spilletid på Old Trafford er lang, hvor konkurrencen i angrebet er massiv med navne som Benjamin Šeško, Matheus Cunha og Bryan Mbeumo foran i hierarkiet.
Selv om mulighederne på førsteholdet har været begrænsede, har det tidligere Arsenal-talent fortsat vist sit store potentiale. Efter en periode med skadesproblemer meldte han sig tilbage med flere scoringer for Manchester Uniteds U21-hold i Premier League 2-slutspillet.
Et lejeophold i en klub som FC Köln kan derfor give angriberkometen værdifuld seniorerfaring og regelmæssige spilleminutter. Noget, der kan blive afgørende for hans muligheder for at slå igennem i Manchester United på længere sigt.
Nu er det kommet frem, at FC Midtjylland har bekræftet en ny transfer. Det sker kort efter de vilde rygter om Rasmus Nissen Kristensen. Læs mere.
Andoni Iraola slår til: Henter to markante profiler til Liverpool


















