Annonce
Annonce

Manchester City slår transferrekord i sensationel handel

26.06.2026 Kl. 17:28

Manchester City slår sin transferrekord ved købet af Elliot Anderson fra Nottingham Forest i sommerens transfervindue, lyder meldingen nu.

I løbet af de seneste uger har der været mange skriverier om klubbens jagt på den engelske landsholdsspiller Elliot Anderson, og nu bliver der tilføjet endnu et kapitel. 

FIFA vil lave drastisk regelændring midt under VM-slutrunden

For meldingen går nu på, at The Cityzens har afgivet et nyt og forhøjet bud på Elliot Anderson. 

Manchester City er gået langt for at kunne give hånd med den sportslige ledelse hos Nottingham Forest, og det betyder, at klubbens transferrekord bliver slået. 

Manchester City slår transferrekord

Lige nu er det Alexander Isak, der er den dyreste spiller, der nogensinde er blevet købt af en Premier League-klub, men Nottingham Forest har ønsket, at Elliot Anderson skal overtage det prædikat. 

Den svenske stjerne kostede knap 1,1 milliarder kroner, og Nottingham Forest har altså krævet en endnu højere sum for Elliot Anderson, som stadig har tre år tilbage af sin kontrakt. 

Manchester City har presset gevaldigt på for at få en handel i hus, men Nottingham Forest har ikke fået sin vilje.

Det ender med, at Elliot Anderson koster en milliard kroner, og dermed slår han ikke Alexander Isaks rekord, men han bliver den dyreste spiller, som Manchester City nogensinde har købt.

Lige nu har 23-årige Elliot Anderson fokus på at præstere for det engelske landshold under VM-slutrunde.   

Seneste nyt

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce