Real Madrid i chok: Arsenal snupper stjerne
Real Madrid har allerede været blandt sommerens mest aktive klubber på transfermarkedet, men nu taber José Mourinho en transferkamp.
Det sker efter en ellers flyvende start på genopbygningen af truppen i den spanske kongeklub.
Marc Cucurella, Ibrahima Konaté og Bernardo Silva er allerede hentet, mens Denzel Dumfries efter sigende har bestået lægetjekket.
Derudover fortsætter jagten på en venstrebenet forsvarsspiller, der længe har stået højt på ønskelisten.
Borussia Dortmunds Nico Schlotterbeck nævnes som førsteprioritet, mens Piero Hincapié længe blev betragtet som en oplagt plan B.
Den sidstnævnte handel er nu definitivt gledet Real Madrid af hænde.
Lægetjek i dag: Chelsea henter ny stjerne i kæmpe handel
Arsenal spolerer vilde transferplaner i Real Madrid
Arsenal har nemlig præsenteret den ecuadorianske landsholdsspiller på en femårig kontrakt efter skiftet fra Bayer Leverkusen. Ifølge The Athletic betaler Premier League-mestrene omkring 300 millioner kroner for den alsidige forsvarsspiller, som både kan dække venstre back og den centrale defensiv.
Dermed må Mourinho rette blikket mod andre muligheder. Ruben Dias er fortsat blevet nævnt i spanske medier, mens Schlotterbeck fortsat vurderes som den foretrukne kandidat.
Selv om Hincapié ikke længere er en mulighed, tyder alt på, at Real Madrid fortsat vil investere massivt i defensiven, inden transfervinduet lukker. Florentino Pérez har angiveligt givet Mourinho frie hænder til at færdiggøre endnu et stort indkøb.
Nu forlyder det, at Manchester City har en aftale på plads med én af Premier Leagues mest eftertragtede spillere. Handlen kommer efter sigende til at slå den britiske transferrekord. Læs mere.
Transferbombe sprænger midt under VM: Mesterklub kontakter Mohamed Salah


















