Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce

Vild måde at drive forretning på: Ny Spurs-sponsor håner klubbens tomme trofæskab

Af Kristoffer Krogh Kiesbye
15.04.2021 Kl. 16:07
Få minutter efter at Tottenham havde annonceret en ny sponsor, valgte den nye sponsor at "trolle" klubben på Twitter.

Det tyder på, at malingsproducenten Dulux har en Arsenal- eller Chelsea-fan siddende i sin kommunikationsafdeling, for kort efter at Tottenham denne torsdag kunne præsentere firmaet som sin nye sponsor, begyndte Dulux fra sin officielle Twitter-profil at håne The Lilywhites.

Annonceringen af klubben og selskabets nye samarbejde startede ellers helt planmæssigt ud. Tottenham skrev, at "forholdet vil se os nyde godt af Duluxs enestående ekspertise i farver og maling, mens marketingsdirektøren for Dulux, Nuno Pena, udtalte, at det var oplagt Englands bedste malingsproducent at slå pjalterne sammen med et af de største hold i Europa.

Men så gik det galt. En Dulux-ansat med adgang til firmaets Twitter-konto valgte nemlig at lege med på nogle af de mange jokes om klubbens nye sponsorat ved selv at lave grin med Tottenhams tomme trofækabinet og dårlige midterforsvarere, som du kan se på billederne, der sidenhen er blevet slettet, herunder:

Annonce