Tinder bekræfter: Forhandler med Manchester United
Forleden skrev Daily Mail, at Tinder er klar til at smide £12 millioner om året for at få deres logo på Manchester United-spillernes ærmer.
Den store amerikanske virksomhed bekræfter nu, at de forhandler med Manchester United om en potentiel aftale.
– Vi snakker med Manchester United for at undersøge mulighederne for et potentielt partnerskab. Vi er spændt på at se, hvad vi kan gøre sammen, fortæller en Tinder-talsmand ifølge Daily Mirror.
Premier League har ændret i reglerne omkring sponsorater, så det nu er tilladt, at have én ekstra sponsor på det ene ærme. Det andet ærme skal stadig have Premier League-logoet.
Hvis aftalen mellem Tinder og United bliver en realitet, bliver United det tiende hold i Premier League, der får en sponsor på ærmet. Den rygtede £12m-aftale bliver dog den største af alle.
De £12m svarer til 20% af hvad Chevrolet betaler for at have deres navn midt på Manchester United-spillernes trøjer.
Tinder har allerede lavet en aftale med italienske Napoli med Arkadiusz Milik som frontfigur.