Premier League-klub ændrer logo
Newcastle er nået frem til en aftale om at bære et andet logo fra den kommende sæson.
Det skriver fodboldmagasinet FourFourTwo.
Læs også: Premier League indkalder alle klubber til hastemøde
Det er en direkte konsekvens af, at Newcastle er rykket op fra B-rækken til nu at være i A-rækken i forhold til trøjesponsorater hos Adidas.
Dermed vil der i den kommende sæson fremgå en trekløver som logo på klubbens tredjetrøje.
Newcastle er denne sæson for første gang siden 2010 tilbage i Adidas-striberne.
De havde Puma som sponsor fra 2010 til 2021 og så Castore i de seneste tre år.
Adidas ventes også at annoncere, at de har fået Liverpool tilbage i porteføljen inden længe. Det forventes at ske i begyndelsen af 2025.
Det vil blive den tredje gang, at The Reds har Adidas som trøjesponsor. Således var det også tilfældet fra 1985 til 1996 og fra 2006 til 2012.
I øjeblikket har klubben en kontrakt med Nike.
I det hele taget er der store ændringer i og omkring Adidas for tiden. For nylig blev det offentliggjort, at det tyske landshold dropper dem til fordel for Nike i 2027.
Læs også: Expected Points: Sådan burde tabellen se ud
Liverpool, Celtic og AS Roma blev også en del af et elitært Adidas-projekt tidligere på ugen.


















