Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce

Liverpool- og Tottenham-fans med bøn til sponsorer: Giv os nogle af billetterne

Af Jeppe Augustsen
16.05.2019 Kl. 13:35
Spirit of Shankly og Tottenham Hotspur Supporters Trust er kommet med til bøn til Champions League-sponsorerne.

Den 1. juni er der Champions League-finale i Madrid, hvor Liverpool og Tottenham møder hinanden. 

Begge klubber har fået tildelt lidt over 16.000 billetter til deres fans, hvilket ikke er meget på et stadion, der har plads til 64.000 tilskuere.

Nu er fangrupper fra de to klubber ude med en bøn til turneringens sponsorer, som også har fået tildelt en masse billetter.

– Spirit of Shankly og Tottenham Hotspur supporters' Trust – to fangrupper for Liverpool og Tottenham – rækker ud til hovedsponsorerne for Champions League for at høre, om de vil returnere nogle af de billetter, som de har modtaget til finalen, til fansene fra de to klubber.

– Vi spørger Nissan, Playstation, Gazprom, PepsiCo, Banco Santander, Mastercard, Heineken og Expedia Group til at adressere problemet af den unfair uddeling af billetter, der betyder, at begge klubber får mindre end 25 procent af de tilgængelige billetter. 

– Som sponsor af Champions League sætter jeres virksomheder pris på fansenes passion og dedikation, som følger deres hold til alle kampe. Men mange af disse fans, som har fulgt deres hold gennem hele sæsonen, misser den vigtigste kamp – samt tusindevis af andre fans.

– Spirit of Shankly og Tottenham Hotspur supporters' Trust tror, at en gestus fra sponsorerne vil løfte denne begivenhed grundet de mange flere passionerede fans på stadion og på den måde øge turneringens brand på et globalt plan, lyder det i en meddelelse ifølge Daily Mail.

Annonce