Chelsea-trøje går viralt
Chelsea har med lanceringen af en ny trøje formået at skabe et viralt opslag, som har fået opmærksomheden verden over.
Denne fredag har London-klubben lanceret sin nye hjemmebanetrøje til 2025/26-sæsonen, som The Blues selv beskriver på følgende måde.
– 2025/26-hjemmebanetrøjen har et print med teksturer, der parres med vores klassiske blå farve kombineret med en lysere nuance. Det er et udtryk for den ungdommelige ånd, der har formet det vestlige London.
– Hvide og røde kanter tilføjer flere farver i Chelsea-historien og et specielt våbenskjold, der matcher farvekombinationen og inspirationen til det overordnede design, som fuldender trøjen, lyder beskrivelsen fra The Blues.
Det bemærkelsesværdige ved trøjen er, at der ikke er nogen sponsor på fronten af trøjen, og det er der en simpel grund til. Klubben har nemlig ikke indgået en aftale med nogen trøjesponsor til næste sæson.
I den afsluttende del af denne sæson har klubben fået lavet et kortvarigt samarbejde med DAMAC, som arbejder med luksusejendomme i Dubai.
Den nye trøje lader umiddelbart til at vække rigtig stor begejstring blandt klubbens mange fans, der har taget godt imod den nye trøje.
Reglerne i Premier League tillader også, at Chelsea må spille i den nye trøje til aftenens hjemmekamp mod Manchester United.
Herunder kan du se nogle billeder af den nye trøje:



















