Annonce
Annonce
Annonce
Annonce

2,7 milliarder: Liverpool slår rekord med ny aftale

Af Emil Plovgaard
04.09.2025 Kl. 19:58

Liverpool har fået endnu en sponsor, og den kommercielle omsætning i klubben ventes derfor at nå nye højder.

Det er virksomheden Haier, der specialiserer sig i køkken- og husholdningsapparater, der nu har underskrevet en længerevarende aftale som global partner.

Den nye aftale skal give Haier mere synlighed på en global platform, som Liverpool jo er.

– Haier er en ambitiøs, innovativ og verdenskendt brand, og vi byder dem velkommen i Liverpool-familien.

– Haier har opbygget et ry for kvalitet og en stærk tilstedeværelse i alverdens markeder.

– Denne globale tilstedeværelse passer perfekt med Liverpools globale fanbase, og vi er spændte på at se, hvad dette samarbejde kan bringe i arbejdet fremover, siger Ben Latty, der er kommerciel chef i klubben, ifølge Liverpool Echo.

Liverpools kommercielle indtægter steg i det seneste regnskabsår til 2,7 milliarder kroner, men det ventes, at der bliver sat rekord med den nye aftale, skriver avisen.

I løbet af det seneste halvandet år har Liverpool desuden indgået samarbejdsaftaler med Google Pixel, Japan Airlines og Visit Maldives.

Derudover forlyder det, at Xabi Alonso nu er knust over, at Arsenal har stjålet to stjerner for næsen af ham. Læs mere her.

Seneste nyt

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce