Annonce
Annonce

Thomas Nørgaard indfører ny politik i Brøndby

24.06.2026 Kl. 15:03

Thomas Nørgaard er den nye cheftræner i Brøndby, og han har meldt sin ankomst ved at indføre en telefonpolitik over for spillerne. 

Til TV 2 Sport forklarer han, hvad det går ud på, og det er et ganske simpelt budskab, som kommer fra den nye cheftræner, der er tiltrådt efter en succesfuld tid i Sønderjyske. 

– For mig handler det om at adskille tingene. Hvor er det, at det er okay at koble fra, og hvornår er man på arbejde, og hvornår er det, at man skaber relationer, og hvornår er det, at man viser, at man er interesseret. 

– Når vi spiser mad, skal vi ikke sidde med vores telefoner. Så skal vi koncentrere os om at tale med hinanden og skabe de relationer, vi har brug for, når vi går ind på banen, siger Thomas Nørgaard til TV 2 Sport

Den nye cheftræner, der ikke har lagt skjul på, at det er en drøm at stå i spidsen for Brøndby, har haft sin første arbejdsdag hos klubben fra Vestegnen. 

FIFA vil lave drastisk regelændring midt under VM-slutrunden

Der er stadig et godt stykke tid til, at 2026/27-sæsonen begynder, men arbejdet med at skabe de bedste forudsætninger for at indfri klubbens mål er allerede i fuld gang. 

I den forgangne sæson blev Brøndby nummer fire i Superligaen og missede muligheden for at spille europæisk fodbold, da det blev til et nederlag mod rivalerne fra FC København i playoff-kampen. 

Seneste nyt

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce