Annonce
Annonce

Manchester United tæt på første signing for 2026

23.11.2025 Kl. 21:40

Manchester United brugte i underkanten af to milliarder kroner i sommerens transfervindue, hvor navne som Bryan Mbeumo, Matheus Cunha, Benjamin Sesko og Senne Lammers alle skiftede til klubben.

Rúben Amorims mandskab er aktuelt at finde som nummer 10 i Premier League-tabellen efter de første 11 kampe af sæsonen.

Klubben ønsker dog forstærkning midtvejs i sæsonen, og sådan en er man godt på vej til at lande.

Ifølge flere meldinger fra Brasilien arbejder De Røde Djævle nemlig på at hente João Gomes i Wolves.

Det brasilianske medie Trivela kan løfte sløret for, at 24-årige Gomes er klar til at skifte klub og dermed forlade Premier Leagues bundprop.

Manchester United har været sat i forbindelse med Gomes i nogen tid nu, og interessen daterer sig efter sigende tilbage til spillerens tid hos Flamengo i Brasilien.

Endvidere lyder det, at forhandlingerne har udviklet sig i nyere tid med henblik på et potentielt skifte til januar.

Manchester United formåede ikke at hente nogen ny midtbanespiller til klubben i sommer, men er efter sigende desperat efter at forstærke truppen med en sådan. Navne som Elliot Anderson fra Nottingham Forest og Brightons Carlos Baleba har været nævnt som spillere, klubben var lune på.

Hvad angår Gomes bliver der meldt om en mulig overgangssum på 374 millioner kroner, og det vil være et stort slag for en spiller som Kobbie Mainoo, der i forvejen har svært ved at få spilletid under Amorim.

Han blev dog nægtet et skifte væk i sommerens transfervindue, men ved det kommende transfervindue skal både han og Manchester United nok tænke sig grundigt om.

João Gomes skiftede til Wolves i 2023, og det er siden blevet til 93 Premier League-kampe for klubben fra The Midlands.

Samtidig er det nu kommet frem, at landsholdsspiller stopper karrieren som 26-årig. Læs mere her.

Seneste nyt

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce