
Når Manchester Uniteds mangeårige aftale med Chevrolet udløber ved årsskiftet, er en endnu unavngiven amerikansk software-gigant favoritter til at overtage trøjesponsoratet. Det erfarer The Sun.
Og selvom coronapandemien har gjort det sværere at tiltrække mulige sponsorer, kan The Red Devils angiveligt se frem til at tjene endnu mere, sådan som forhandlingerne tegner sig i øjeblikket.
Gennem de seneste syv sæsoner har The Red Devils båret det gyldne "Chevrolet"-logo på fronten, og den amerikanske bilproducent har betalt £64 millioner årligt for den eksponering. Det er det største sponsorat af sin slags i fodboldverdenen.
Men Ed Woodward satser angiveligt på, at det nye trøjesponsorat vil indbringe De Røde Djævle op mod £70 millioner årligt.
Men hvem kunne den amerikanse software-virksomhed, der er favoritter til at blive næste trøjesponsor, være? - Den mest åbenlyse er Microsoft. Oracle eller Adobe er to andre bud, som der måske kunne være tale om.
Â
Topnyheder
TIPSBLADET.DK
- Guardiola brød forbandelse: Femte gang var lykkens
- Real Madrid holdt fast i føringen: Klar til semien
- Bjørnebyes klare opgave: Skal opbygge kultur i AGF
- To ekstra med: De skal sende SønderjyskE i finalen
- Serbere straffet for racistiske Zlatab-råb
- Liverpool undskylder bus-angreb: Skamfuld opførsel
- To FCM-profiler ude af truppen mod SønderjyskE