Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce

TV: Saints med anderledes markedsføring - laver animationsfilm om ny trøje

Af Marcus Sørensen
16.06.2017 Kl. 17:33
Southampton er snart klar med spillertrøje til den kommende sæson, og de har fundet en lidt speciel måde at markedsføre den på.

Under Armour er den nye dreng i klassen af store sportsbrands, der byder ind på de store aftaler med fodboldklubberne i Premier League.

Det amerikanske brand mister formentlig Tottenham til Nike i den kommende sæson, men de har stadig Southampton i folden, og rygterne går på, at Manchester City forlader Nike til fordel for Under Armour i 2018.

Southampton og Under Armour har fundet en lidt speciel måde at markedsføre den nye trøje på. De laver nemlig en animationsfilm, hvor Manolo Gabbiadini, Ryan Bertrand, Fraser Forster og Maya Yoshida er med som tegneseriefigurer og selv lægger stemmer til.

Nedenfor kan du se det første afsnit af miniserien. Andet afsnit udkommer i morgen på Southamptons Youtube-kanal.

Annonce