Nyt mobilspil som ærmesponsor i Premier League
Tendensen i Premier League i øjeblikket er, at klubberne får ærmesponsorer på deres trøjer, og den seneste klub til at gøre dét er Burnley. De har indgået en aftale med Playdemic og fået golfspillet, Golf Clash, trykt på ærmerne.
We're extremely happy to announce our partnership with @BurnleyOfficial. Read more on: https://t.co/5shvNoTHN6 pic.twitter.com/3B32rZxaRA
— Playdemic (@PlaydemicStudio) 29. september 2017
Manchester City kunne i foråret fortælle, at de ville få Nexen Tire som ærmesponsor, og efterfølgende har både Stoke, Everton og Liverpool også fået en ærmesponsor.
Stoke har fået det digitale managerspil, Top Eleven, som ærmesponsor, og også hos Everton har de fået et mobilspil som ærmesponsor. Det er det kendte spil, Angry Birds, som pryder klubbens ærmer, når de spiller i Premier League.
Tidligere har der også været forhandlinger mellem Manchester United og Tinder omkring en aftale som ærmesponsor.